Tokigheter


Solade här igår! :)
Vilket ställe!!
I solrummen så finns det dusch, radio och sminkspegel!
Så fick man en handduk och kolsyrat vatten!!
Hit kommer jag garanterat gå fler gånger ;)
Klicka på bilden för att komma till deras hemsida.

Men jag brände mig :S Aj, aj, aj.
Jag har bränt mig lite i ansiktet, på bröstet och magen och lite av låren som inte har fått ngt solljus!
Det svider så förbannat! Det är djävulskt att ha bh på sig, haha men vad ska man göra!

Hade en trevlig kväll igår med kanske lite för mycket vin ;) Haha!!
Var väldigt seg nu på morgonen dock men det får det vara värt ;)
Guuud, jag är så stöllig :P

Fick en jobbtid igår
så jag jobbar 12-17 idag. Ska bli skönt att komma iväg på lite jobb! :)
Imorgon jobbar jag bara 13-15 och sen tar jag helgen! WIHU! :)

På lördag ska jag iväg på crusing om ni budgeten tillåter, ska prata med Diana idag vad det kostar o så :)
Lite långt te löning tycker jag ;)
Nej nu ska jag försöka bli människa igen och försöka få på mig lite färg (smink alltså :P).

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0