Ingen lugn stund

Fan ingen lugn stund för mig inte!
Igår hade jag och Louise en väldigt mysig middag här hemma :)
Lagade min goda kyckling och potatisklyftor! Mmmm :)
Sen gick hon och lade sig och jag åkte iväg på äventyr ;)

Sen åkte jag hem och hämtade Buffy och gick upp till Fredrik. Somnade där och vaknade kl 11 av att jag sov med både kläder och smink på! Haha! Såg förjävlig ut!
Gick upp och gick hem till Louise o Andreas igen och värmde lite mat och åkte sedan och träffade Lina i Slottskogen!
Himlans trevligt! :)
Vi satt på en filt och drack vin och hade riktigt tjejsnack ;) Vi ska ses i veckan också :)
Himla kul!
Vi får skaffa lägenhet ihop sen Lina när du börjar plugga eller får jobb! Vore skojigt :)
Vi satt där till kl 16:30 och Lina drog till Alingsås och jag drog hem och lagade mat och sen har jag hängt med Louise och Andreas hela kvällen :)

Imorgon blir det nog inhopp på Arken Zoo i några timmar. Blir tokig på att bara sitta här!!
Längtar till på tisdag när det äntligen blir jobb igen 9-16!
Mår så himla mycket bättre när jag jobbar!
Känns så himla bra när man är aktiv och jobbar och sen på fritiden träffar massa vänner.
Känns jäkligt skönt att sysselsätta sig så man inte hela tiden tänker på en massa skit :S
Åååh, jag vill bara spola framåt i tiden :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0