I form

Blir det utgång idag?
Ingen aning. Mådde skit när jag vaknade, mår fortfarande lite skit.
På g att bli förkyld tror jag? Dumma Louise :(
Jag har ont i halsen och seg i huvudet liksom.
FAN, jag måste ju gå till jobb ändå. Hur sjuk jag än är.
Jag KAN INTE sjukanmäla mig en gång till, har inte råd med det heller så jag MÅSTE gå.
Så det är bäst o inte bli sjuk :(
Druckit Kan Jang och C-vitamin brustablett så nu har hoppas jag på bättre tider ;) hehe

Om det blir utgång idag
så kör jag med denna klänning, som jag inte haft på två år då det varit utlånad ;)
Den passa perfekt! Trodde jag aldrig skulle få på mig den! :O
Sist jag hade den så fick Madde hjälpa mig o dra upp kedjan men denna gång gled den upp så jäkla bra ändå;)
Hehe, lite stolt är jag!
Jag är visst mindre än va ja tror :P
NU:

16 juli 2011
Ser ni den fula fläcken mellan brösten? Trodde inte att den skulle försvinna för den har ju suttit där i två år :P
Men det gjorde den :D Happyface :D
Om jag går ut så lägger jag upp en lite snyggare bild ikväll när jag är fixad o ordnad ;)


24 juli 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0