Dagen som kommer

En ny dag idag.
Känner mig fortfarande dålig, rosslig i halsen :S
Bläääää!
Jäkla My (lillasyster) som smitta mig i helgen! :P
Tur att jag inte jobbar så mkt, för idag är det jobb 13-15 som gäller och det funkar ju även om man känner sig dålig!

Idag blir det jobb vid Järntorget och efter det så åker jag nog förbi Arken Zoo o handlar lite hundmat och sedan blir det hem för att sola och sen ut med hunden och sen får jag kurera mig igen med en massa te!
Druckit hur mycket te som helst de här dagarna! Mumma :)

Längtar efter Louise o Andreas, det är så himla tomt här :(
Hur ska jag kunna bo själv?! Haha, det är inge kul alls!

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0