Aktiv dag

Herregud vilken nyttig dag :)
Först gick jag till jobbet som tog 30 min, sedan städade jag i 6 timmar och det bränner kalorier det ;)
Sen gick jag hem och handlade på vägen, 40minuter.
Sedan följde jag med bror och far ner till affären igen när dom skulle åka in till stan.
Jag fyllde på mitt busskort och gick hem igen. 30min promenad där.


Gammal bild
Och när jag kom hem så kände jag springlusten igen!!
Sagt och gjort! :)
Jag tog på mig springkläderna och sprang en runda!
För första gången på över ett år! Var välbehövligt och jobbigt :P
Sprang ca 20-25min.
Sedan styrketränande jag lite grann och strechade och tog en härlig dusch och NU
för första gången på hela dagen får jag ÄNTLIGEN sitta still!
En väldigt aktiv dag! :)
Sammanlagt:
6h städ
100min promenad
20-25min jogging
Åååh, jag är så nervös inför imorgon!!

Imorgon blir det först jobb 8-10 och sedan åker jag till kontoret och hämtar lite kundkort och sånt och sen solar jag en liten stund på ett solarie som är i närheten av kontoret och sedan ska jag äta min lunch i gräset :)
Och sedan blir det jobb igen 13-14:30 och sedan hem och duscha och göra mig vacker :)
Wiihuuu!!!

Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen :)

Kommentarer
Postat av: louise

Du är ju alltid vacker:)

2011-07-13 @ 06:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0