27 Juli 2011

Hejhej!
Jobbat idag 8-12. Sedan in till stan möta en tjej som hade en nyckel som jag behöver för imorgon.
In på Arken o handla lite hundmat :)
Sen hem till vovven och vi tog oss en promenad till ICA o så handlade jag lite gott till min lunch! :)
När jag kom hem var jag så jäkla hungrig så jag gjorde min goda pasta med pesto och mozzarella :)

Gammal bild
Sen har jag tvättat och städat badrum och kök här hemma :)

Jag vet inte vad det är med mig på sistone!
Är så himla hungrig och sugen hela tiden :S
Höll på att dö av hunger på jobbet ändå åt jag en ordentlig frukost :S
Ja, ja. Man kommer väl in i sånna perioder ibland när man är lite hungrigare än vanligt.
Men de senaste månaderna har jag inte ätit som jag ska heller så nu vill väl kroppen ta igen :P

Imorgon blir det jobb 8-12 igen och sedan blir det nog en tur till banken om det inte är för mycket folk och sedan hem och sola och sedan hem till hunden och sedan blir nog balkonghäng eller städ, vi får se vad det blir för väder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0