D-vitamin



Dagens frukost: Ett kokt ägg, fruktsallad och ett glas Proviva!
Jag är världens tröttaste människa nu för tiden!
Ska försöka få i mig lite mer vitaminer och lite mer frukt och försöka röra på mig lite mer!
Men det är en ond cirkel. När man är trött så orkar man inte röra på sig/träna, men jag vet att det är det som är lösningen!

Jag mår så mycket bättre när jag tränar, både psykiskt och fysiskt.
Fast det är väldigt lätt för mig att det blir ett tvång, ett beroende.
Och sedan måste jag träna en viss tid (150min) för att det ska kännas värt, och så måste jag springa 1 mil annars känner jag mig lat och dåligt tränad.

Låter detta klokt? Näe, inte direkt.

Jag har inte råd med ett gymkort heller och i vinterslasket vill man ju inte ge sig ut i onödan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0