Tips: Rimmels ögonskugga

Idag är det gråväder i Göteborg. Inte så jäkla rockigt!
Just nu dricker jag te och tittar på Vänner! Livet kan bli sämre ;)
Så himla skoltrött just nu, missat tre lektioner denna vecka och jag vill INTE tillbaka!!
Jag vill bara jobba, ha ett roligt jobb och tjäna en massa pengar så man kan börja leva igen!
Köpa en massa saker, spara pengar till resor, körkort och allt möjligt!

Jag vill verkligen rekommendera den här ögonskuggan jag köpte häromdagen:

Den i mitten längst upp från RIMMEL.
Den var skitbra!! Jättefina färger och de höll hela dagen!
Kostade bara 90kr så det var lätt värt det :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Mialicious inte ska du ge upp nu! Bara några månader kvar ju och tänk på praktiken, silken erfarenhet det kan ge och möjlighet till jobb sen! heja heja mia!

2011-02-11 @ 13:41:47
Postat av: Madde

Kämpa på nu Görlie!! Inte långt kvar nu!! fixar du lätt!!! ;) <3 Sen kan du jobba gärnet ;)

2011-02-11 @ 21:14:02
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0