Sjukstuga

Gud vad min dator krånglar!!
Går inte att lägga upp bilder på bloggen =/
Undrar om jag har fått något virus i den eller något?

Fyy, här är vi sjuka! Jag hade feber i natt! Fan va jag frös! Riktigt vidrigt!
Jag hostar och har huvudvärk så hör jag i rummet bredvid stackars Carolina ligger och hostar!
Blä, fruntimmrena i våran lägenhet är inte friska inte =/
Tyck synd om oss!

Så det blir ingen skola idag heller...
Tappat suget så inni %&!@&!

Nu gick det att lägga upp bilder :P
Så här snygg är jag idag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men fy va tråkigt :( Krya på er!

2011-02-16 @ 18:49:56
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: Fader

Meen, stackars er... :(



snälla kämpa den tiden som är kvar i skolan nu, det har ju gått så bra.

2011-02-16 @ 21:25:00
Postat av: Din syrra My

Jag har ont i halsen jag ;( usch"!!!

2011-02-17 @ 11:12:14
URL: http://myroligaste-p.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0