Resplaner!

Förlåt för otroligt dålig uppdatering men ÄNTLIGEN mår jag bättre!!
Jag bara dum hosta kvar!
Idag var det praktisk marknadsförning B prov!
Eftersom jag har vart sjuk har jag inte orkat plugga och missat lektioner men det kändes jättebra!!
Så nu har jag bara ett prov kvar den här veckan!

Vädret här i Göteborg och underbart men lite kallt!

Vi har rena rama sjukstugen här!! Först var Carolina sjuk, sen Ole, sen jag och nu är det Fredriks tur!
Vi borde sätta upp en varningsskylt på dörren!
Typ "Varning för smitthärd" Haha :D

Fredrik och jag satt igår och tittade runt på resor! Så jävla härligt!
Vi har inte bokat något än men vi har bestämt oss: Vi ska till Grekland i augusti!
Så jävla underbart ska det bli <3<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Gött! då blir det till att jobba mycket då så du kan shoppa shoppa shoppa in greece!

2011-02-23 @ 18:07:07
Postat av: Madde

Åh så göttigt ;D

2011-02-23 @ 22:13:37
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: sofie

åh vad gött! :D

2011-02-27 @ 12:35:37
URL: http://sofiedraw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0