8 saker Ni inte visste om mig



- Jag sover alltid på högra sidan av sängen, jag måste ligga i fosterställning med täcket mellan benen annars kan jag inte somna

- Jag blir som en man när jag blir sjuk = Alltså döende

- Jag brukar stoppa i ett headset i öra och slå på hög musik och dansa runt i lägenheten och dansa och mima, som om jag vore 10 år igen :P

- Jag har kort stubin

- Jag har svårt att bestämma mig. Om jag står mellan två val MÅSTE någon hjälpa mig att välja annars blir det aldrig av

- Jag ÄLSKAR Måns Zelmerlöv! Han är nog den snyggaste människa som FINNS :D

- Eric Saade är bra snygg också (A)

- Jag går runt med fårskinstofflar hemma! :) De håller mig varma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0