Helgen som varit

Helgen har varit underbar :D
Älskar Emma! Världens bästa tös den där! ;)

Fredag: Kom fram till Degerförs vid 19. Vi köpte kinamat och åkte hem o åt det o drack vin!
Sen börja vi gö oss iordning!
Sen kom Tobbe o en vän till han o vi drack massor o sen stack vi in till Karlskoga o gick ut på statt!
Där drack vi ännu mer och jag blev sådär härligt packad :D
Haha!
Sen hem på efterfest där jag låg halvdöd i en trapp! Haha!

Lördag: Vaknade tidigt, va allmänt seg fram till 16. Då drog vi in till Kga igen o jag köpte min en underbar locktång :D

Köpte även ett skitbra schampoo o balsam :D




Sen hem igen o göra sig i ordning igen :)
Sen grilla vi o drack lite till! :D

Söndag: Vakna tidigt igen. Va allmänt seg. Åkte från Örebro 15:10 och va framme i Gbg vid 18.
Handlade, hämtade hunden och sen hem o använda nya schampoot o balsam ;)

Måndag: Jobb 8-14:30. Sen hem till Fredrik där han bjöd på mat :) Hämtade vovven och sen har jag storstädat här hemma så nu blir förhoppningsvis Louise nöjd ;) Nu sitter jag med soppa o smörgås och tittar på "Halv åtta hos mig"

Imorgon blir det jobb 9-17 och sedan ska jag träffa Sofia när hon slutar kl 19 :) Ska bli så sköjigt :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Va det en pik eller?

2011-08-30 @ 01:07:59
Postat av: Emma StarLeaf

<3 så roligt å mysigt va det, måste bli fler ggr;) hihi

2011-08-30 @ 10:49:35
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0