Irene Huss

Oj oj vilken dag idag :)
Handlat lite grann inför fiskarna som kommer imorgon:D
Längtar IHJÄL mig efter mina adoptivbarn ;)
Köpt en håv, en termometer och en fin växt

Imorgon landar en guppy hane och två guppyhonor och fyra räkor i vårat akvarium!
Utökar det nästa vecka!

Min sista kund idag var ingen mindre än Angela Kovács! Ni kanske känner igen henne som "Irene Huss"

Hon kom in i butiken och frågade om en latexgris till en hund och jag svarade och hon köpte den och jag slog in den i ett paket till henne till och med :D
Hon var skittrevlig och jag blev att lite starstruck! Haha!!

Imorgon är det fredag sen är det lördag och sen är det FEST:D


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var fan coot dä :D

2011-04-30 @ 07:09:22
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0