Headaches

Buuuurr!
Jag har huvudvärk jag har!!:S Jag fryser som bara den!
Mina fötter är som isbitar!

Prata med min underbare Görlie idag, blir lika glad varje gång jag pratar med henne!!
Hon (och förhoppningsvis) Erik kommer till helgen och då ska vi discobowla o äta sushi!!
Jag har bokat bana o allt!
Madde prata om resor o jäklar va sugen jag blev.
Det var ju så himla billigt men jag tror jag ska spara mina pengar och hoppas på Australien i vår i stället!!
Fredrik har en underbar vän som ska plugga där under tre månader i vår!


Kommentarer
Postat av: Madde

Blev på SÅÅ mycket bättre humör efter att ha pratat med dig <3 Tack! :)<3

Jepp. Kommer till helgen! Erik blir nog med. tror det, han lät att sugen nu ;) hihi

2010-09-27 @ 23:12:21
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0