With a M, and a heart and a few stars

I sommeras så va Görlie och jag lite busiga och bokade tid för en tatuering som vi skulle göra tillsammans!
Men eftersom jag sitter i dumma Göteborg så kan jag inte göra den förrän den 2:e november :(
Men Görlie gjorde den idag och fan va fin den blev Gumman :)
Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Betydelse för MIN tatuering sen:
M: Jag, o min allra bästa underbara GÖRLIE <3
Hjärta: Kommer stå för my love of my life: Fredrik <3
Stjärnorna: Tias, My, Wilma, Moa, Micke. (Mina syskon)

Längtar så till den 2:e november för då är jag med gaddad med denna Görlie tatuering ;)

MADDE

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja! Blev verkligen super bra! :-) så fin! Ja snart är det din tur med! Länktar! Gullgörlie<3 våran grej ;-) <3

2010-10-13 @ 18:25:42
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0