Too bad

Förlåt att jag är riktigt dålig på att blogga!
Men herregud, det är fullt upp för lilla mig numera!

Igår efter provet (som inte gick så jättebra :() så blev det lunch hemma och sen till jobbet och fixa min delegering :)
Och sen hem till vovven!
Pluggade lite och sen gick jag o Buffy till Louise där vi tittade på Desperate Housewives, Cougar Town med mera, med mera :)

Idag är min lediga dag! Riktigt härligt!
Har legat i sängen och läst och myst med hunden, städat, duschat och snart ska jag laga mat!
Gud, va trött jag är på att laga mat.
Yes, you heard right!
Jag, Maria Graaf, är trött på att laga mat.
Min inspiration är officiellt slut!

Over and out for now!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja va blir det :P ? :)

2010-10-13 @ 13:23:07
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0