Måla om i köket!


Jobbat idag 7-15:30.
Det gick bra fast jag hade en jobbig natt. Tänkte så himla mycket på vad som hände under vintern/våren, tänkte på Niklas tänkte på mormor.
Ja, jag tänkte väldigt mycket som sagt.
Känns bättre idag men... Ja, jag vet inte men....
Längtar tills denna vecka är slut. Mycket jobb och mycket prov.
Vecka 42:
Måndag Jobb 7-15:30 Check!
Tisdag skola 10:30-14:15
Onsdag Jobb 7-15:30
Torsdag Prov 8:15-11:45
Fredag Prov 10:30-12:30
LEDIG HELG!
Jag har tittat på färg till köket!
Vill få ordning på allt här hemma! Är så trött på dessa fula tapeter!
Vi ska bara få klartecken från hyresvärden och sedan sticker vi till RUSTA och köper färg!:)
Längtar så! Då har vi fixat 2rum av 4.
Vill måla om/tapetsera i arbetsrummet och arbetsrummet och sedan börja inreda PRECIS som jag har velat
ha det sen dag 1.

Va tror ni?
Det blir en fondvägg (eftersom vi har en sånt litet kök o det är bara en vägg som inte är täckt med skåp :P)

Kommentarer
Postat av: Madde

Va roligt! Önska jag också hade råd o fixa o dola lite ;D Det är så kul o greja.

Tror det skulle bli skit bra ;)

2010-10-18 @ 18:47:00
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0