17 Oktober 2010

Igår var en rolig dag, fast den kändes väldigt lång!
Under dagen fick jag o buffy roa oss själva eftersom Fredrik jobbade.
Sen när han kom hem frågade Louise o Andreas om vi ville följa med till IKEA och det ville vi!!

Köpte en tyghylla som man liksom hänger i typ ett rör så vi fick mera plats i badrummet.
Men jag vet inte om ni får se bild för de ser helt stölligt ut:P
Sen köpte jag två snygga krukor för bara 5kr styck och en ägg"smashare" (en sån som gör äggskivor)
Allt detta under 100lappen! Det ni! :)
Sen åkte vi hem till Klassikergatan och fikade lite.
Sen gick L o A hem till dom och jag duschade och fixade till mig medans pöjken lagade jättegod mat!
Sen gick ni ner till L o A och pöjkera spela NHL o vi (tösera) åt godis o kolla på DANSFEBER i sovrummet:)
Och sen spela vi "Med Andra Ord" eller vad det hette.
Det går ut på att man ska förklara ord med andra ord.
Typ om man får ordet"KYSS" så kan man säga "Ett annat ord för puss" Så ska den andra gissa! :)
Skitkul! Louise och jag vann 3 av 4!
Sen gick vi hem o söv för Fredrik skulle jobba nu på morgonen!

Men nu orkar jag inte skriva mer!! Vill dricka te!
Kram på er!

(Imorgon jobb 7-15:30)

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysig dag :) "Med andra ord" är ju skit kul :D

2010-10-18 @ 15:01:49
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0