49

Jag är deppig.
Jag saknar Niklas så mycket att det gör ont i hjärtat.
Jag bryter ihop och grinar tills det känns som hjärtat ska stanna och näsan ska täppas igen så jag inte får någon luft.
Och dör.
När ska det sluta göra ont?
Jag har fått tillbaka "Kroppstankar" och det trodde jag aldrig at jag skulle få tillbaka.

Jag hatar 2010. Vilket förbannat skitår!
Jag har nog aldrig mått så här dåligt någonsin.
Jag har aldrig vägt så lite någonsin.
Jag har inte haft något hopp om livet eller någonting.
Jag har misst en vän och en mormor och mig själv lite grann också
Jag längtar så tills detta år är slut och ett nytt kan börja.
Får bara hoppas att 2011 blir mycket bättre än det här!

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

Udvh vill inte att du ska må dåligt:( Du får önska dig en citrinsten som halsband i julklappt, sån som jag fick av Tobbe. Och det funkade faktiskt, jag hade ju varit depprimerad i över 1 år, och Henrik gick ju bort och allt:( Men jag mår faktiskt otroligt bra nu, har blivit starkare på något vis.



Nej jag ska inte sola i bikinin, men tänkte att det skulle vara snyggt med ett par skjorts till att gå på stan i, i thailand alltså, inte här^^ haha

2010-11-10 @ 13:50:52
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Annica

Vi vet hur det kan kännas Maria. Men du ska leva ditt liv här och nu. Inga repriser. Niklas vill att du ska ha ett bra liv. Tänk på som är positivt, du har Fredrik, en familj som älskar dig. Kasta inte bort det Mia. LEV LIVET och tänk på det som är bra. Stor kram till dig från oss.

2010-11-10 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0