Helgen i ord och bilder:)

Hejsan på er!
Nu tänkte jag berätta lite om min helg! Haft så jäkla fullt upp!

Fredag:
08:30 åkte Madde och jag från Filipstad till Stockholm. Var framme Sthlm 12:45.
Vi klarade kollektivtrafiken helt utan problem!:)
Framme vid hotellet 13:30. Käkade mackor medans vi väntade på att checka in.
Checkade in och steg in i vårat rum. Jag kan beskiva rummet med tre ord:
- Röklukt
- Designat på 70 talet
- Utsikten? Industriområde
Och medans vi står och packar upp så kliver två tjejer in i rummet med packning och allt och vi står alla och tittar på varandra med förvånade blickar.
De hade dubbelbokat.
Men vi fick behålla rummet!
Sedan åkte vi pendeltåg till Globen.
Ställde oss  kön 15:15.
18:45 kom vi ÄNTLIGEN in, efter timmar i blåst och kyla.
Hamna nästan längst fram, bara en kille mellan mig och staketet.
Förbandet hette "Semi Preciuos Weapons" och måtte vart höga?
De va knäppa.

Sen var det dags för Lady Gaga!
Jävlar va bra det var! Det var så jävla bra!
Introt va skitbra allt va bara så klockrent!
Det kändes så overkligt o se den där superkända tjejen stå framför en!
Helt jäkla overkligt!

Konserten höll på i två underbara timmar!:)
Bäst var: "Telephone" så klart!!!
Men alla låtar var verkligen kanon, dansarna var kanon.
Scenografin var kanon och rekvisitan: KANON, kläderna: kanona!



Lördag:
Hade en kanonkväll med Madde och Janni. Tyvärr inga bilder för kameran dog:(
Vi va på Metro vid Skanstull och dansade så inni:D KUUUL:D

Söndag:

Sletna så inni! Pratade mkt och åkte tåg hem från Sthlm!
Satt bredvid en äckelgubbe som lukta så äckligt att jag höll på o spy o sen kom en HYSTERISK mamma!
haha ja gud ja en intressann resa var det i alla fall;)

Sov i 12 timmar när jag kom hem!

Den bästa helgen på flera flera år! Tack GÖRLIE:D


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha XD fan vilket kul inlägg. Du skrev så kul o bra, haha:D mm, resan hem var intressant! hahaXD

Så himla roligt Helg!!! Tack Görlie!<3

2010-05-12 @ 18:03:03
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0