Nya hårdrocken!

"Lady Gaga fortsätter att väcka starka känslor. Henne nya musikvideo har fått mycket kritik för sina avklädda och våldsamma scener.

– Det här är gift för våra barns hjärnor, säger Sandy Rios på FOX.

På den amerikanska tv-kanalen FOX har Lady Gagas video "Telephone" väckt en hel del ont blod. I filmen begår Lady Gaga och Beyonce massmord, allt regisserat av svenske Jonas Åkerlund.

– Det är vidrigt. Jag skulle aldrig låta mina barn köpa en Lady Gaga-skiva eller lyssna på hennes musik, säger Sandy Rios på FOX."

Text: Aftonbladet

Haha!! Guud jag skrattar ihjäl mig!!
Någon som kanske känner igen sig när hårdrocken började komma på 80talet?
Eller när det nu va och dom till och med hade en rättegång om hårdrockens vara eller icke vara!
Trodde vi hade kommit längre än så här!
Då sa ju föräldrarna att djävulen va i musiken.
Att hårdrockare var satanister och lade in hemliga budskap i låtarna och om man tex spelade låten baklänges kunde man höra sångaren skrika till ungdomarna att djävulen was the way to go!

Haha! Men faen va gött GAGA! Stå på dig;)
Lady GaGa är 2000talets Kiss, Twisted Sister, o alla andra legendariska hårdrocksband!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0