Hotland

Nu har min kära pojkvän lämnat mig för att åka till Malmö.
Han ska på möte med sin manager. Kommer hem ikväll. Hoppas inte allt för sent:)
Vill äta middag med honom!!

Men när katten är borta dansar röttera på borde;)

Louise kommer hit sen efter tolv någon gång och vi ska prata o bara umgås.
Jag har sååå tråkigt och det är så kul med lite kvinnligt sällskap:)
Imorgon bär det iväg till Värmland:) Ska bli så underbart att komma hem och samla på sig lite positiv energi!
På torsdag ska jag till Emma i Karlskoga (Världens bästa frisör) och fixa till håret!
Och sen till helgen blir det antagligen Nöjesfabriken om jag o Fredrik har råd:) Hoppas det!

Nej nu ska jag titta på "Efter Tio".


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0