Bli frisk mormor!


Varit i Karlstad igen med mamma, moster Annica och kusin Jennie o shoppat lite och hälsat på mormor.
Egentligen hade jag inte tänk shoppa något men så hittade jag denna klänning för bara 199:-. Nedsatt från 499kr! Bra pris!!

Igår rök p-staven!
Görlie va så underbar o va med o va jättebra stöd!
Utan henne så vette faen <3
Självklart hade ja satt bedövningsplåstret fel så jag fick ta sprutan utan bedövning.
Sedan började hon skära!
Jag höll på att svimma efter ett tag!
Blev så där kallsvettig och yr som man blir när man inte har ätit på ett tag.
Precis så blev jag när jag tatuerade mig på ryggen också.
Först fick hon inte ut p-staven men efter lite om och men kom den ut och nu är jag fri igen:D
Så jäkla skönt!
Sen så gjorde vi något hemligt som vi planerar;) hehe! Nu får ni va nyfikna! Vi kommer aaaaldrig berätta;)
Sen hem och så lagade vi mat hemma hos Görlie. Tack så himla mycket!
Sen iväg till systemet och köpte en flaska vitt som vi delade på.
En underbar dag!
Tack Görlie för att du skjutsade mig och va med mig!
Tack för vinet och maten och såklart sällskapet!!

Me love you!

Gett Well Grandma!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va du är go! :D Tack själv bästaste Görlie!<3 Det var en kanon dag! ;D

Ja, våran lilla hemlis. LÄNKTAR SÅ! :D hihi!



Ja krya på sig lilla mormor! Hoppas hon blir bra snart!



<3

2010-07-09 @ 14:47:47
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0