Victoria Secret - What's her secret?

Godmorgon!
Om en timme är babe här! Oh gud vad jag längtar:D
Igår så spelade jag SIMS hela dagen med ett litet avbrott hemma hos farmor där vi fikade och jag städade lite åt henne:)
Goa lilla farmor!<3
Sen på kvällen tittade jag på Victoria Secret Fashion Show och blev lite deprimerad.
Hur kan kvinnor ha så perfekta kroppar?
Långa överkroppar (vilket jag tycker är såååå snyggt) långa, underbara slanka ben.



Visst det är inga fel på min kropp. Jag är normal. Men vem vill vara normal?
Jaja, det är väl bara att acceptera vad jag har fått o göra det bästa av saken eller hur?;)
Jag har en kropp som jag kan göra precis vad jag vill med och det är en underbar gåva det:)

Fast idag har jag ont i min högra vad:S Det gör jätteont när man sträcker ut benet:S Aj aj aj!
Ååh, snart kommer babe:D

Kommentarer
Postat av: Janni

Vad är en perfekt kropp? Det är ju olika för var och en - vad man anser vara perfekt! Vad är normalt och vad är onormalt egentligen?

Jag tycker du har en fin kropp och du är jättesnygg! :) Jag tycker verkligen du ska acceptera din kropp för den är jättebra och fin och snygg!! :D



Kram på dig sötnos!! :)

2010-01-08 @ 17:21:32
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0