Veg. Sushi



Igår prövade jag veg. sushi!
Haha, jävlar va grisigt jag åt! Tur att vi inte var på en restaurang!
Har ingen aning om hur man äter det!
Så jag doppade rullar i ngn soppa grej hejvilt o ser ni den där gröna krämen som ligger på en svart burk?
Jag trodde det var avokadokräm eller något så jag tog mig en STOR bit!
OH FYFAN va starkt det var! Det brände på tungan, halsen och näsan bara svida! Haha!
Det var väldigt speciellt och den där algen som är runt allting smaka typ fisk=/
inte så gott men det innehåller ju vitamin B12 som är nyttigt för oss vegeterianer!
Så det är väl bara att tugga o vara glad:)
Kommer definitivt äta det igen!



Kommentarer
Postat av: Louise Nyström

HAHA, på tal om den där gröna krämen... Jag trodde också att det var avokadokräm, såg skitgod ut, så jag tog en normal sked & smakade... Det var så starkt att man inte visste var fan man skulle ta vägen, & inte fan vare gott heller!!!

2010-01-30 @ 09:32:59
URL: http://louisenystroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där är en BLAAAAA mat.

Gillar du den eller??

2012-06-20 @ 19:15:47
URL: http://Sasissa.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0