Today I Saw The Light




Har avnjutit denna tidning idag som dumpade ner på golvet:)
Älskar den tidningen <3
Om två veckor flyttar babe o jag till våran trea:)
Uuunderbart:D
Vi får antagligen inge tapetserat, men då ska vi göra det själv:D
Vi ska fråga en av Fredriks kompisar om han vill hjälpa oss o sen kör vi!!:D
Jag har ju en exakt plan hur jag vill ha:)
Börjar i vardagsrummet för där vet jag PRECIS in i minsta detalj hur jag vill ha det:)
Fasen vad jag längtar nu!! Ska bli så himla kul!:D
Imorgon ska pöjken och jag gå på bio: Snabba Cash. Jag har läst boken (som jag faktiskt inte ens orka läsa klart) så det ska bli spännande.
Höga förväntningar nu på svenska film sen Millenium-triologin:)
Tror pöjken kommer tycka om den eftersom han gillar de där med "svenska maffian"

Igår köpte babe och jag "Monopol-Göteborg"! Skitkul vare!
Chans och Allmänningkorten och spelplanen var utformade efter GÖTEBORG:D Hihi!
Vi spelade i sex timmar igår med en kort paus när vi tittade på Scream 2.
Visste ni att de ska börja spela in Scream 4 till sommaren?
I allafall TILLSLUT så vann jag i alla fall och jag blev glad för jag vinner aldrig i spel:D
Wie:D
Det kommer vi spela fler gånger:)
Längtar tills pappa kommer hit och ska hjälpa oss att flytta så kan vi spela det:D

Nu snart börjar "Halv åtta hos mig" :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Snygg blogg :D Berätta hur Snabba Cash var, funderar på att se den! :)

Postat av: Frida

Tack Mia :D

Snart flyttar jag också! Hihi

2010-01-19 @ 17:12:41
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Emma

jag kommer på inflyttningsfest om det blir planerat någon vecka i förväg, det lovar jag babe:D

2010-01-19 @ 19:34:16
URL: http://trinket.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0