Starka tänder och stark hjärna


Hemma från sista mötet:( Men vilken tur att vi böt lite mobilnr + att vi har varandras mejl så vi kan fortsätta hålla kontakten!:)
Vi ska träffas på Fettisdagen för att tvinga i oss en semla!! Kommer bli spännande och kul!:)
Tandläkaren imorse gick skitbra!
Jättetrevlig personal och jag hade JÄTTEbra tänder! Inga anmärkningar alls:)
Nästa år måste jag börja betala för min tandvård och då finns det ngnting som heter "Frisktandvård"
Där man beroende på vilken premiegrupp man hamnar i får betala en viss summa i månaden för att få jättemkt bra!
Hon sa att jag låg i grupp 2!
Den bästa är grupp 1 förstås, men så fort jag tar ut tungpiercingen så hamnar jag i grupp 1 :P
Tänderna  va sååå perfekta;) hihi
I sånna fall får jag betala 45kr/månad. Och det blir 540kr/år och så är man skyddad mot jättemkt o ja, det var verkligen skitbra så det gäller för mig nästa år:)
Jag hade så bra tänder tyckte tandsköterskan så hon tyckte inte jag behövde komma dit förrän om 1½år!
WIE:D
Lite stolt och glad blev jag minsann!

JAG KÄNNER MIG STARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0