Keune Hårinpackning: Testad!

När jag var hos Emma i måndas så köpte jag denna inpackning:)

Den ska tydligen vara kanon åt skadat hår och jag får nog lov att hålla med:)

På förpackningen står det att den ska sitta i 3min, men jag hade i kanske 5-10min.

Ju längre desto bättre.

Mitt hår är nu lent och mjukt och känns friskt!

Se även inlägget innan för att få en bild på håret:)

Den kostade 189:- på Vassa Saxar i Karlskoga och då ingår även ett schampoo.

Det finns säkert hos närmaste frisör!

Jag rekommenderar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag fick faktiskt det av en vän, men jag köpte hem en hel massa av dessa produkter när jag var i usa också ;)

2010-01-08 @ 19:37:58
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0