"Ja, se det snöar, ja se det snöar"

Mmm, sovit mkt bättre i natt!
Gött, fast ursch vilken mardröm jag drömde inatt:S
Läskigt värre!:(
Idag är en ny dag och idag är det inte lika fint i kroppa. Solen är bakom moln och det snöar:(
Bläää!

Vad jag jag hitta på idag?
Känner mig lite hänging så det lär ju inte bli några enorma ansträngningar idag.
Igår spelade jag faktiskt inge Sims:O Hände? haha:D
Men idag lär det väl bli lite mer;) Hihi!

Igår så satt jag mest vid datorn, tog mysiga promenader med hunden och tittade på film på mitt rum.
Lugn dag med andra ord.
Idag blir nog också ganska lugn och gud vad jag längtar till imorgon för då kommer min BABE!:D

Nu ska jag dricka te igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0