Det blir inte alltid som man tänkt sig


Haha!

Ja ibland kan man inte göra annat än att skratta åt sig själv!
Jag var så pepp igår på o festa! Jag förfestade här hemma och gjorde mig så fin och gick sen till Louise.
Där shotta vi o drack o hade kul men sen svart, svart, svart.
Kommer ihåg att Louise fick hjälpa mig hem men jag kommer verkligen inte ihåg NÅGONTING!
Ett blåmärke har jag på knäet? Hmm...=/

Ikväll ska jag äta sushi-vegetarisk men ändå:D Ska bli gött o pröv!
Vi beställde via pizza.nu. Väldigt smidigt!
Man väljer en restaurang och väljer maträtt och klickar vidare till kassan där man kan betala direkt när man vill och välja tid när dom ska komma med maten!! Jättesmart!!

Berättar senare hur det smakar!
Klockan 18 kommer det hit!!
Spännande värre! Hihi


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad fin du är! :)

2010-02-05 @ 09:14:23
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0