Book in my <3

Jag vet inte vad som har blivit med mig.
Men jag tror ta mig fasen att jag har drabbats av städmani!
Jag städar hela dagarna och HATAR när det är kaos!
Vad kom det här ifrån? Jag har ju inte varit så noga förut.
Kanske för att jag inte har så mycket annat för mig? Då kan man väl lika gärna ha det fint omkring sig:)

Imåndas kväll beställde jag två böcker från Bokus, som jag antar kommer imorgon eller på fredag.
Det ska bli skönt med lite underbar läsning:) Som man även kommer att känna igen sig i och få hopp!
Hopp gillar vi mycket!!

Eventuell utgång till helgen, dock börjar jag känna mig sjuk=/ Men jag hoppas på utgång med Louise på fredag eller lördag:)
Kul o göra ngt kul:P


Kommentarer
Postat av: Louise:D

Det hoppas jag också på:D:D:D ska bara röja undan några små hinder:D:D

2010-01-20 @ 13:54:59
Postat av: Janni Kylmäaho ♥

Jag har alltid hatat kaos, och har alltid velat ha det snyggt och städat. Men när man inte mår bra har man ingen ork till att hålla det snyggt. :/ Oftast ser det ut likadant runt omkring en som det gör på insidan..

I samma takt som jag har börjat må bra har jag också lyckats hålla det mer och mer städat! :)

2010-01-20 @ 19:37:54
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Louise Nyström

Svar: tävlingen är i storfors på söndag : )

2010-01-20 @ 21:40:15
URL: http://louisenystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0