A piece of cake

Mötet gick bra:) Inga nålar men en sak fick jag med mig hem, som jag ska pröva ikväll o se om det hjälper!
Vi får se vad som händer framöver, men nu äntligen händer det grejer!

Sen gick babe o jag till banken
o krånglade lite o sen fick jag mig en överraskning av babe!
En bok som jag velat ha sååå himla länge:D


 

Så glad jag blev!:D Tack babe! Den ska det bläddras flitigt i!!
Även bakas flitigt ur hoppas jag med;) Hihi!

"a piece of cake" av Leila Lindholm finns på Akademibokhandeln för 269:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi ja visst är dom fin? :)

Finns på Ellos och kostar 639:- :)

2010-01-12 @ 18:47:33
Postat av: Madde

Bra att mötet gick bra! ;)



Åååh den boken vill ju jag också ha juh!!

2010-01-13 @ 04:10:03
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0