Jag är miljövän so what?

Idag är en bra idag:)
Jag mår bra och har ätit en storfrukost och jag är sugen på livet igen!
Låter så otroligt töntigt och klyschigt men: Jag vill säga JA till livet!!
Jag ska börja säga JA nu!
Livet ska levas och jag förtjänar att må bra!!
Imorgon ska jag på utbildning på Greenpeace.
Jo, jag ska provjobba där den här veckan!
I torsdags träffa jag en ung kille på intervju inne i stan som gick jättebra (tydligen) och sen fick jag göra ett test!
Under en kvart sprang jag runt med papper och penna inne i Norstan och frågade efter folks namnunderskrifter:P
Pinsamt, men ändå kul. Var helt uppe i varv när jag var klar:P
15 namn fick jag in och det var tydligen bra för igår ringde han och bjöd in mig på utbildning imorgon!
UNDERBART!
Jag ska på utbildning imorgon (som är oavlönad tyvärr) och sen tisdag-fredag 11-18 (betalt) ska jag provjobba som värvare och försöka värva medlemmar till Greenpeace på stan:)
Det är fast lön + provision! Känns kanon bra!
Helt okej lön också!

Så som ni förstår är jag ganska glad:)


Kommentarer
Postat av: Emma

grattis gud va kul:D JA! hoppas du kommer må bättre nu gumman:) allt löser sig till slut:) jätte glad för dig:)

2010-02-21 @ 20:53:31
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Brür

FYFA-AN va glad ja blir när ja läser detta Mia!

SÅ jääävla bra! :D

SÄG JA TILL LIVET!

Saknar dig syster! älskar dig mia <3

2010-02-22 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0