HAPPY!



Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!!

Jag läser till lärare på Göteborgs Universitet (hem-och konsumentkunskap) och ska ha VFU på måndag. MItt problem ligger i att jag inte vet på vilken skola jag ska vara (och ingen riktigt kan svara på det när jag frågar). Iaf jag vet att jag ska vara i området som heter "kärra rödbo" och att min LLU:are heter Kerstin T.



Till frågan nu då (jag hoppas att du kan hjälpa mig), jag började googla efter "Hem- och Konsumentkunskap Kerstin" + la till en massa olika skolor i det området. När jag sökte efter "Kärraskolan" så kom din blogg upp och det verkar som att du har haft VFU i hemkunskap på KÄrraskolan? Tror du att jag har hittat rätt skola? Jag ska vara där på måndag kl 07:50 och det skulle ju du med vara när du hade VFU?



Skulle vara SUPER SUPER GLAD och lättad om du svarade !! /Elina



ps. ledsen om det låter flummigt och konstigt :) hoppas att du förstår !

2010-02-26 @ 20:07:45
URL: http://ellan.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0