Första dan

Idag var det första gången jag var ute o värvade medlemmar till Greenpeace.
OH FYFAN!
Det var jättejättejättehemskt!!!!
Folk var jätte elaka, jättedryga och jättehemska!!!
Jag höll på o grina typ tre gånger och var tvungen att ringa Fredrik för att samla mig.
Nej gud vad hemskt det var!!!
Jag passar nog verkligen inte till det där för jag tar allt så personligt!
Jag vet ju att det inte är personligt, men jag känner mig bara så jävla värdelös o de där dryga hemska människorna bara spär på det!
Jag kände mig bara mer och mer värdelös för varje dryg människa.
Folk skratta bakom ryggen på mig, sprang undan när jag kom och undvek att titta på mig BLAND ANNAT!

Nej, jag tror verkligen inte att jag klarar av det där jobbet.
Jag ska prata med Olle, ledaren imorgon och säga att jag tror inte jag pallar det.
Vilket är synd för jag gillar dom verkligen. Var till o med bjuden på "after work":)
Tre st värva jag i alla fall...


Kommentarer
Postat av: emma

ja va synd:( vet att människor verkligen kan trycka ner en, människor är hemska! på mitt jobb känner jag mig ju inte respekterad och utnyttjad, men det är när man får dem bra kunderna som man uppskattar sitt jobb igen. men det är ju inge bra jobb om de får dig att må skit:( dumma människor!

2010-02-23 @ 21:29:31
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Victor

Först skriver du att det gick jättedåligt men så avslutar du med att du värvade tre stycken. Det är ju mer än snittet och jävligt bra för att vara första dagen! Ge det en chans till. Varför var folk elaka, det har jag inte upplevt?

2011-01-31 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0