Vad hände där?


(Bild tagen från Aftonbladet.se)
Läste precis att Jay och Minnah är ett par!! Någon mer än jag som blev chockad?
Jay skulle ju nyss gifta om sig med sin exfru?!?!?
Vad hände där?
Klicka på länken för att komma till aftonbladet!
Här är hela artikeln från PLUS:

”Idol”-finalisterna om sin hemliga kärlek: Vi är mer än bara vänner

I morgon slåss Jay Smith och Minnah Karlsson om vinsten i ”Idol”-finalen.

I hemlighet har de en kärleksrelation.

– Ja, vi är mer än vänner, säger Jay Smith exklusivt till Nöjesbladet.

Ett dygn innan ”Idol”-finalen kommer chockbeskedet. Minnah Karlsson, 21 och Jay Smith, 29, bekräftar att de har en kärleksrelation.

– Jag tror att vi såg varandra ganska tidigt men vi uttalade ingenting för varandra. Det kändes mer annorlunda med henne än med någon annan, säger Jay Smith.

Det var för snart två veckor sedan, när ”Idol” besökte Göteborg direkt efter fredagsfinalen i Malmö, som känslorna tog överhanden.

Det pressade schemat, de många resorna och den bubbla de levt i under hösten gjorde att Minnah Karlsson och Jay Smith fann varandra.

– Jag och Jay har kommit nära varandra och han är en jättefin person. Vi är mer än vänner. Han är så varm, öppen och jordnära. Det är bara väldigt lätt att känna sig trygg med honom. Han gör mig glad, säger Minnah Karlsson.

Jay Smith bekräftar också att han har en relation med Minnah Karlsson.

– Ja, vi är mer än vänner. Något har hänt mellan oss och det kan jag inte ljuga om och vi pratar mer förtroligt än vad vanliga vänner gör, säger Jay Smith.

Det enda som stoppar kärlekslyckan är att Jay Smith redan har en flickvän.
”Hon vet att det hänt något”

– Jag har pratat med min flickvän och hon vet att det har hänt något mellan mig och Minnah men sedan har vi inte haft möjlighet att reda ut var vi står med varandra. Med all press och allt som händer runt omkring har det inte getts utrymme att sätta sig ner och ha en sådan diskussion, säger han.

Jay Smith menar att situationen både är problematisk och känslosam.

– Jag värdesätter min flickvän och önskar henne all lycka och tycker att det är jävligt jobbigt att det har blivit så här, säger han.

Minnah Karlsson tycker också att det känns jobbigt.

– Jag och Jay umgås mycket och intensivt. Saker händer, men det blir ju så fel när han har sällskap, säger hon.

Jay och Minnah har försökt smyga för de andra ”Idol”-deltagarna och låst in sig på hotellrummen för att prata. De senaste två veckorna har varit tuffa.

– Det är svårt att vara ifrån de man älskar där hemma och det är jättemycket press. Sedan befinner man sig där med en person man tycker extra mycket om som vet och förstår exakt vad man går igenom. Då kan det lätt bli så att det uppstår sådana saker, säger Jay Smith.
”Varm och smart”

Trots den problematiska situationen som de två finalisterna befinner sig i, kan Jay Smith inte låta bli att le när Minnah kommer på tal.

– Hon är varm och smart och tar mig inte på så stort allvar. I en värld där människor har börjat behandla en annorlunda än innan så gör hon fortfarande narr av min dialekt och sticker hål på min bubbla då och då när jag behöver det. Jag skulle kunna överösa henne med fantastiska ord men det känns inte helt rätt just nu, säger han.
”Förhöjer upplevelsen”

Minnahs och Jays relation kommer inte att påverka deras prestationer i finalen.

Men tävlingsinstinkten har falnat något.

– Vad som än händer så unnar vi varandra den vinsten, säger Jay Smith.

– Jag tycker att det är jätteskönt att det är just honom jag står emot. Det känns inte som någon jättekonkurrens. Vinner han blir jag jätteglad för hans skull. Jag ser inte det som en jätteförlust, säger Minnah Karlsson.

Är det inte en lustig slump att just ni två står mot varandra i finalen?

– Man kan bli lite fatalistisk. Om man är en person som läser tecken så hade man nog haft en overload på tecken. Det förhöjer faktiskt upplevelsen,

att man delar den med henne, säger Jay Smith.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag läste också det. Ja jag blev chockad ? :O

2010-12-09 @ 13:11:35
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: carro

Oj :o

2010-12-09 @ 18:23:34
URL: http://justmemf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0