God morgon på er allihopa!

Godmorgon på er! Hur mår ni denna morgon?

Snart ska jag hem till Värmland! Underbart härligt!

Ska även skriva en påminnelse här till Eliiiinea som vann tävlingen:
- Jag har skickat mejl till dig om din adress, men om du inte har svarat mig på söndagkväll så lottar jag ut skivan till någon annan!
Igår var en mysig dag med lite sims spel och sen Louise o Andreas med lite Kinect spel! Fasen va kul det är :D

Nej nu ska jag ta tag i frukost och hunden!
Idag blir jag ensam större delen av dagen!
Pöjken ska både jobba och repa :)

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

sv: ja:D då kan jag sy kläder åt dig;) Jag lär mig nämligen också att göra egna mallar efter mått:D

2010-12-15 @ 11:05:47
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: bex.

hejsan, allt bra med dig ?

förlåt för att jag varit så oaktiv på bloggen men har knappt vart hemma, men nu är jag tillbaka :D!

2010-12-15 @ 14:08:11
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0