Stjärnstoft

Känns så himla bra just nu.
Så här bra har jag inte mått på flera flera månader. Kanske till och med år.
De senaste 9-10 månaderna har varit extremt jobbigt för mig.
Jag fattar inte hur jag har orkat. Men här är jag.

Maten känns så himla lätt. Jag har inte ångest över mat eller kropp längre och har inte haft det på länge.
Jag kan äta vanliga makaroner ( säkert 4år sen jag åt det) jag kan äta 34% creme fraiche istället för 12% och vet ni vad? Jag tycker det är SKITgött!!
Mycket godare än den där lättskiten!
Jag dricker hellre riktig cola än lightblasket!
Jag är så jävla stolt över mig själv så det finns inte gränser!
Det kanske låter som bagateller för er, men det är ett stort steg för mig!

För en gångsskull när jag tittar mig i spegeln så ser jag inte fett och valkar och äckel.
Jag ser en ung tjej som har hela livet framför sig och hon är vacker.
Både på insidan och utsidan.
Det är ett otroligt stort steg!

Jag är så glad att jag håller på o gråta! SÅ stolt!

Jag och Fredrik har det så jävla bra också!
Snart har vi varit tillsammans i 2år & 4månader och jag är lyckligare och kärare än någonsin!
Det är verkligen så jävla bra! <3 Älskar honom så!

Jag tror att det är Niklas och Mormor som hjälpt mig.
Det är efter att Niklas dog som det börjat ordna upp sig lite.
Känns hemskt att säga, men jag tror att de två vakar över mig däruppe och guidar mig igenom livet.

Niklas vet om vilka problem jag har haft och jag är ledsen för att han aldrig hann se mig lycklig och hel.
Han ville alltid att jag skulle ha det så bra.
Så jag tror att han och mormor sitter däruppe i himlen och skickar stjärnstoft till mig!

Jag älskar er båda så otroligt mycket och jag hatar att ni inte finns längre!
Jag drömmer om er, tänker på er, gråter för er varje dag!
Jag vill ha er tillbaka.
Men vi kommer ses i himlen.
Som min lillebror Micke sa:
- När jag blir stor ska jag bli en superhjälte och flyga upp till himlen och hälsa på mormor

När jag blir gammal ska jag bli en ängel och flyga upp och sätta mig bredvid Niklas och mormor på ett moln och titta ner på mina barn och barnbarn och skicka stjärnstoft till dom...

Niklas begravning

Mormor


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag blir så himla glad!!! Du är det finasta som finns Mia vännen<3<3<3

Så stolt o så himla GLAD! Så skönt o höra att du mår bra!<3<3<3

2010-08-13 @ 22:53:39
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir såååå otroligt glad när ja läste detta. <3

Hoppas hoppas verkligen du kan få ha det så här resten av livet............



Älskar dig gumman..... <3

2010-08-14 @ 09:42:54
Postat av: Madeleine

Härligt Mia <3 vet du livet är för kort för att inte leva det fullt ut :) du ÄR vacker som du är för att du är du <3 kram

2010-08-14 @ 21:07:49
Postat av: Janni - Fotograf och Bloggdesigner

Jag blir så glad av att läsa det här inlägget! Skönt och höra att du mår bra - Du förtjänar det verkligen och jag är såå glad för din skull! :) ♥

2010-08-15 @ 10:57:39
URL: http://jannikylmaaho.se
Postat av: Kusin Karin

Det känns skönt att höra Mia!! Massor av kraaaamar!!

2010-08-15 @ 14:19:38
Postat av: Brür

fyfan, det där inlägget made me cry.

Otroligt glad av att läsa det. Du är världens bästa syster Mia, fast de viste du redan! Du är saknad ska du veta!



Älskar dig mürie! <3

2010-08-16 @ 20:58:52
URL: http://derpface.blogg.se/
Postat av: Emma StarLeaf

va gla jag blir:) men jag mår också så mycket bättre än på länge, och jag har ju förlorat henrik, konstigt det där, men så bra att man kan gå vidare med livet!<3

2010-08-17 @ 21:28:33
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0