Saknad...


Jag saknar dig så jävla mkt min underbara vän.
Min dalmas.
Jag saknar dig så himla mycket.
Det gör riktigt ont i hjärtat och jag önskar att du var här.
Eller i Avesta i alla fall, där du hör hemma :)
Du är älskad.
Jag hoppas du kan se oss vart du än här!
Du ska veta att jag glömmer dig aldrig!
Jag längtar tills det är dags för mig att komma till dig, men först ska jag leva mitt liv.
Men sen, sen kommer jag till dig.
Jag älskar dig, Niklas.

Mormor...
Min underbara mormor.
Vi är så många som saknar dig.
Du var den bästa mormor man kunde ha!
Det känns konstigt att åka hem o inte träffa dig.
Gå ner till morfar o städa.
Städningen var ju din o min grej.
Våran grej.
Mormor, jag saknar dig min söte mormor.
Du får passa på oss däruppe så att du ser att vi sköter oss.
Ps. Gör så att Stefan blir frisk ögonabums! Ds.
Vi älskar dig så mkt mormor <3
Vi ses igen när det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0