Men hallå, jag vill bara va vacker


Den här helgen har varit en riktig underbar helg!
Jag och babe har fått rå om varandra riktigt ordentligt:) Ingen stress!
Vi har bara myst, lagat mat, tagit promenader och tittat på film och ätit påskgodis!
Kan det bli bättre?
Igår så hyrde vi film "Terminator Salvation" och "The Ugly Truth" Bägge filmerna va bra!
"Terminator Salvation" var ju riktigt spännande! Det hade jag inte väntat mig!! :)
Vi lagade mat; hamburgare (veg för mig såklart) med klyftpotatis och underbara fruktflarn till efterätt:)
mumma!

Idag är det måndag och det är tillbaka till vardagen som gäller
.
Fredrik ska jobba och jag ska städa:P
Ont i huvudet och sjukligt trött (efter ännu en natt med dålig sömn).
Får ta hand om mig själv idag och verkligen lyssna på kroppen: Jag behöver vila.

Just nu tittar jag på Tjorven på tv4. Nostalgi på högnivå!
Är det bara jag eller är det fler än jag som skulle vilja bo på den där ön? :)

Nu ska jag dricka min tekopp och hoppas att huvudvärken går över!
Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0