promise I'll be kind, but i won't stop until that boy is mine

Igår va en redigt kul kväll!:D
Men idag mår man som man förtjänar, orkar inte lägga upp bilder än för det tar så lång tid plus att jag måste ladda kamera faen=/ Men bilder o filmer kommer!

Folk kommenterade verkligen mitt hår igår, både okända o sånna som ja känner! Haha! Liksom, jag har ju bara färgat utväxten va är det med alla?
Dom sa inget negativt, de va inte de. men så spec är det ju inte:P haha!

Men igår va ja fräsch med mitt Ed Hardy Linne o skinnpants;) haha!:D Fast vissa tog sig friheten o pillade lite hur dom ville! Skäms på er!
Avslutar detta otroligt inspirerade inlägg med en bild från igår

Haha nej nu orkar jag inte med mig mer:P
Idag blir det hemmamys själv (fredrik jobbar) det ska ätas MOS O FISKBULLAR o glass i stora lass!

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0