It totally sucks

Blä, det är ganska tråkigt o äta så här=/ Kolhydratfritt.
Funderar redan på att sluta med det! Jag är hungrig konstant och jag har bara gått ner 0,5kg på en vecka! Det är ju ingenting, men visst en del fett har väl blivit muskler men ändå:/ Fruktansvärt tråkigt!
Men jag vill så gärna gå ner de där kilona som jag gick upp när jag jobbade på Pågen:P

                                                   Lax o matvete med sallad och en klick creme fraiche
Imorse bröt jag vanorna med en skiva "Fröjd" Faen va underbart de va!
Varför ska man hålla på o förbjuda sig? Ja,ja. Vi får se hur jag gör!
Men det skulle va så himla underbart med potatis idag! (A) Har inte ätit potatis på typ tre vecker=/
Så potatis får det nog bli ikväll! Med fiskpinnar (MED panering) och spenat!
Eller, nu ska vi inte förhasta oss här. Vi får se sen va de blir:)
Ut med hunna nu i alla fall!
Kram på er!:)

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Gumman njut av livet!! Ät gött!! :D Ät potatis!! :D

Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig så!

Kram kram<3

2009-09-13 @ 23:28:48
URL: http://maddeloo.blogspot.com
Postat av: Lina

Vistt är det gott de brödet!!

Fick en hel påse och en metro på drottningtorget. Mmmumms!!

2009-09-14 @ 17:30:01
URL: http://linaballeriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0