Grattis på er!:)

Upp imorse och iväg på en föreläsning:)
Sen hade vi lunch och babe kom in till stan o vi åt macka med stekt ägg som han hade med sig:) Mmm!
Köpte svenska, färska jordgubbar som efterätt! Jäääävlar va gött de va!
Sen var det seminarium mellan 13-15:15 ungefär.
Så kom jag hem o va helt slut men när babe gick till repet så gick jag till gymmet o drämde av ett ganska bra pass:)
35minuter på bandet, varav 20min löpning i hög fart.
30 minuter styrka (ben o röv:P)
Ökar som faen på styrkan på benen!!!! Tack all ridning genom åren, hehe:)


Nyss ätit ett "efter-träning"mål som bestod av potatismos, köttbullar, gräddsås, grönsaker o lingonsylt!
Så jääääääääävla gött!:D

Imorgon är det inläsningstid, vilket menas med: läsa o träna:D

Veckans träning:
Måndag:
60 armhävningar, 400 situps, 200 rygglyft
Tisdag: Promenad 55min
Onsdag: Löpning+Styrka
Torsdag: Löpning+Styrka (överkropp)
O sen får vi se va de blir:)

OM EN MÅNAD SITTER JAG PÅ EN STRAND I EGYPTEN O GÖTTAR MIG!!!:D Dä ni!;)
All inclusive o FAEN va ja ska äta o dricka! Jag ska gå upp så mkt i vikt så ni kommer inte känna igen mig när ja kommer hem;)

Grattis Mamma, mormor och kusin Anna som fyller år idag! Grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ridning ger mer än man tror! Just benen är jag också stark i på gymmet, fast jag aldrig vetat om det, och det är kul! : D

2009-09-20 @ 00:28:05
URL: http://louisenystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0