Första dagen avklarad

Jamen så där ja.
Första dagen avklarad.
Gick upp 07:00, sminkade mig och fixade och donade med hår, gick ut med Buffy vovven och sen drog jag till bussen kl 08:10.
Jag hittade fram till Vasakyrkan o där var det pröppat med nya elever!
Efter en liten stund fick vi gå in i kyrken där det bjöds på tal och musikunderhållning (hörde typ inget utav talena men musiken va bra!)
Sedan blev vi indelade i grupper, första bokstaven i ditt efternamn A-J ;i den gruppen hamna jag dåra:)
Gick till Schillerska gymnasiet och där genomled jag tre timmar med o inte höra någonting:S
Så jääävla mkt information så det var helt tomt i skallen!
Sen i pausen pratade jag med en tränande Jesus från Partille.
Kl. 13:30 var det äntligen slut och huvudet dunkade och det var varmt och jag var svettig och ville bara hem o äta o dricka!
Men visst! Första dagen gick helt okej. Imorgon börjar den första kursen.
Får se om en hitter dit då=/
Sen efter skolan så stack babe o jag iväg till passcentralen och fixade mitt pass till Egypten. Får det om en vecka typ och dum som jag va så bad jag kan kasta mitt gamla pass:S Så just nu har jag inge leg!!!
Jag fick döångest efteråt men nu är det för sent:(
Sen köpte Fredrik en väska åt mig


Sen bar det iväg till Stadium för att shoppa löparskor och speciella strumpor. Nu ska det hårdsatsas!
Så idag blev det gymmet med min nya outfit!
35minuter på bandet (uppvärmning, 20min löpning, 5min intervall)
35 styrka (överkropp: armar,mage,rygg)
5minuters joggning hem + spring uppför trappen!


Nu är jag supernyttig med qiunoa sallad! Ska börja nytt liv nu:
Inge mer pasta o ris, in med matvete, quinoa, bulgur osv!
Mindre kött och mindre halvfabrikat!
Inge mer snask under veckan!
LÅT STÅ!:D

Jag är så jävla vacker! Jag är så jävla snygg, jag är så jävla fierce, jag har en sån jävla snygg kropp!
Dä ni;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med!!!!

2009-09-01 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0