Det förändras genom åren...


Guuud, jag har pluggat hela dan!
Åkte till skolan och hade första lektionen 09:00 i B-huset. Våran seminarielärare Anita verkade helt okej:)
Klassen verkade helt okej och de hade samlat bara Hisingsfölk i den här gruppen!
Vi blev indelade i basgrupper och fick presentera varandra för klassen.
I min basgrupp var det två tjejer från Brunnsbo, de bor jättenära mig! Lite kul!:)
Sen efter lite information och sånt blev det lunch 12-13. Åt en apelsin som typ bara bestod av kärnor:P
Sen 13-15 hade vi får första riktiga lektion. Jag var lite urfokus eftersom en lunch bestående av en apelsin inte gör en så jävla mätt o belåten:P Plus att jag var trött o sleten, men men:)
Anteckningar togs o lite lärde man väl sig.
Tog sällskap med Brunnsboflickerna (Erika o Louise) hem och började plugga direkt när jag kom hem!
Och har pluggat fram till nu och ska plugga i några timmar till hade jag tänkt!
Ingen träning har orkats med idag men i morgon har jag bara en enda föreläsning 12:30-14:00. Lagomt de;)


Idag är det klart! Jag fick åka på resan till Egypten så vi betalade resan idag! Så den 15 oktober åker jag till Egypten (tyvärr så måste jag plugga undertiden).

Nej nu MÅSTE jag ut o gå med Buffy eller ngt! Känner i benen att jag bara har suttit hela dagen så nu måste jag röra lite på aslet!


Kommentarer
Postat av: mamma

Duktig du är gumman!! Kul om du får lite nya vänner också på kuppen! :) kramiz

2009-09-08 @ 08:34:47
Postat av: Madde

Du är så duktig gumman!! :D

Saknar dig!

2009-09-09 @ 10:39:12
URL: http://maddeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0