Warning for the beast

Oj oj. Jag pluggar o ja pluggar:)
Ska ju lämna in min examinationsuppgift imorgon.
Och eftersom ja va tvungen o gö dä, va ja även tvungen o köpa mig en skrivare

Den är en sån där multiskrivare: skrivare, scanner och kopiator i en! Perfekt!
Kosta bara 699:-


Fick även en rolig grej av mamma i helgen som Fredrik satt upp på ytterdörren

Hihi! Så passa er nu för Buffy;)
Farlig hon!
Imorgon blir det ev ut o fira för att vi klara första tentan. Ledig onsdag sedan börjar den nya kursen LAU170 på torsdag.
Även insättning av p-stav sker på torsdag kl 13. ~Önska mig lycka till!
Nu måste ja kolla igenom mitt arbete för miljonte gången!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0