Valet o kvalet

Blä, jag mår inge bra alls:( Huvudet värker och jag kan känna hjärtat slå mot bröstkorgen!
Skitskumt! Skitläskigt är det också!
Funderar på om jag ska vara hemma idag, men det är teater idag i skolan o dä ä så kul:(
Men då blir det extra jobbigt o va där, eftersom man måste vara aktiv.
När vi bara har seminarie så är det ju bara o sitta där:(
Är väldigt kluven:(
Det är nog Fredrik som har smittat mig för han är jätteförkyld!
Han är på jobbet by the way=/ Kämpe nr. 1!

Igår fick jag i mig lite potatismos o smörgås men idag är apititen gone igen.
Nog därför jag inte orkar. Helt slut är jag, både fysiskt o psykiskt.
Det är jobbit o spela teater när man knappt orkar stå på benen!
Men ät då, säger ni! Men det är inte så lätt, när man står där o gör iordning maten så blir jag bara illamående och/eller mätt.
Nej nu ska ja funderar på om ja ska till skolan eller ej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0