Jag vet inte vad jag ska säga...

Jag tror att det blir så. Bara ett telefonsamtal som fattas och sen är det förhoppningsvis klart.

Jag mår inte bra nu, inte alls. Hamnat i en nattsvart svacka som gör att jag inte orkar tänka, inte orkar någonting.
Jag vill bara somna bort från helvetet på jorden. Jag vill må som jag mådde förut. Jag mådde så underbart!
Jag orkar inte plugga, jag orkar inte gå till skolan.

Just nu söker jag jobb. Jag orkar inte med skolan. Jag orkar verkligen inte. Allt är nattsvart.
Måste höra av mig till skolan o säga att jag inte orkar den på ett tag. Gud vad jag hoppas på fortsatt studiebidrag och/eller jobb.

Jag vill ha ett jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0