Jag och hunden

Pojken städar och hunden sitter bredvid mig i soffan och kycklingen är i ugnen!
Mmm!
Ikväll äter jag: Kycklingfilé med getost, örter och soltorkade tomater och en god sallad, kanske lite keso till men jag tror inte det behövs. Blir nog pröppmätt ändå.


Lärt buffy ett nytt trick föresten!
När jag säger "Tigg" så slår hon med tassen:) Precis som våran häst, Pius, gjorde när han tiggde:)
Så himla gulligt!

Nej nu ska jag titta på kycklingen. För mig o Fredrik blir det nog mat o teve.
Men va hittar ni på denna fredakväll?

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Vilken härlig fredagkväll ni har framför er! :)

Sj ska jag försöka sova en stund nu och sen åker jag till jobbet kl 21 och jobbar nattpasset! :) :/

2009-11-20 @ 18:36:26
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Nä tror du har rätt:) jag vet om 4 stycken som har haft det här i karlskoga/degerfors. Och det värsta var att på bussen ner till stockholm i lördas, satt det en tjej bredvid oss, hennes pojkvän hade svininfluensan, och hon pratade i telefonen att hon var skitförbannad om hon skulle bli sjuk nu. Det gjorde mig så jävla förbannad, nu kan hon ju riskera att smitta alla oss på bussen! Så vi får väl se om jag blir sjuk nu till veckan:S hoppas inte... och sen en sak till, dem som har dött, skyller jag lite på läkarna oxå, dem nekar dem ju till vård! Vad är det för jävla idioter till läkare vi har egentligen?

2009-11-22 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0