Dags att åka hem

Prata med pappa igår. Han sa hemska saker till mig och det börjar närma sig att åka hem.
Jag vill åka hem till helgen för Farmor o Erik fyller år men jag har ingen ork att ta mig iväg själv.
Fredrik jobbar.
Jag orkar inte ens ta mig ut ur lägenheten själv. Har inte varit ute med Buffy på flera dagar, det är Fredrik som gör de.
Hur det ska gå imorgon när Fredrik är borta i 13timmar (jobb) vill jag inte ens tänka på.

Skulle söka jobb idag också. Har gjort skitasnygga CV:n o kopierat betyg och skivit ett personligt brev till fyra fem olika ställen. Men jag ORKAR inte. Jag måste försöka komma iväg, men inte idag. Idag orkar jag inte.
Det enda som känns bra just nu är att vi ska flytta, jag sitter och planerar tapeter och inredning.
Jag har hittat så mkt fint som jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Vad för hemska saker? :'(

2009-11-18 @ 23:53:25
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0